קונדילומה תמונות

וירוס פפילומה וקונדילומה – תמונות להמחשה

המרכז להסרת קונדילומה מפעיל אתר אינטרנט ובו מספר שירותים ללקוחות והמתעניינים בנושא. בין היתר, באתר קיים עמוד שבו מפורסמות לוירוס הפפילומה האנושית תמונות להמחשה, אשר יכולות לסייע לכם להבין אם קיים חשד כזה גם אצלכם. יש לציין כי באופן כללי הקונדילומה היא מחלה שפירה, ורק במקרים נדירים היא מתפתחת לכדי גידול ממאיר. המחלה מתבטאת בנגעים המזכירים כרובית או מגיעים בתצורות נוספות, על פי רוב באזור פי הטבעת, אברי המין והשתן.

מה ניתן ללמוד מהתמונות?

כאמור, אנו מפרסמים לקונדילומה תמונות להמחשה המאפשרות לגלות דמיון בין הנגעים המופיעים בהן לבין נגעים שזיהיתם על גופכם. כמובן שאין זה מספיק לגלות דמיון והאבחון כרוך בבדיקות שונות. יחד עם זאת, מהתמונות גם ניתן ללמוד על אחת הבעיות המעיקות שיוצרת הקונדילומה, והיא הבעיה האסתטית. כלומר, מעבר לתסמינים בלתי נעימים אחרים כמו כאבים, גירוד וכדומה, הגידולים שמופיעים על איברי המין אינם יפים לעין, בלשון המעטה. יתר על כן, הם גורמים לא פעם לתחושה של בושה ומבוכה בקרב הנשא, ובין זוגות גם נוצרים חששות להדבקה. אכן, ההשפעה של הקונדילומה היא יותר מפיזיולוגית, ובהחלט משפיעה גם על הדימוי העצמי, הביטחון והרווחה הכללית של האדם. ואם לא די בכך, אם לא מטפלים בגידולים באופן הולם ובזמן, ישנו חשש להתפשטות וגדילה שלהם.

 

מה ניתן לעשות?

באתר של המרכז להסרת קונדילומה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש. ראשית, פרסמנו עבור קונדילומה אצל גברים תמונות שיאפשרו לכם להתרשם. שנית, תוכלו לקרוא מאמרים שונים העוסקים בין היתר בתסמינים, בתהליך האבחון ובטיפולים המוצעים. כמו כן, אם יש לכם שאלות בנושא תוכלו לפנות אל ד"ר שרגא וקסלר דרך הפורום הייעודי הפועל באתר, ולקבל מענה מקצועי בקשת רחבה של תחומים הקשורים לקונדילומה ופפילומה.

מעבר לכך, השלב הבא הוא פנייה אל המרכז שלנו לצורך ביצוע בדיקות ואבחון. במידה והבדיקות יעלו אבחון לקונדילומה, יסביר לכם ד"ר וקסלר בפרוטרוט אודות השלבים הבאים, כולל על טיפול הלייזר להסרת הנגעים.

 

למידע נוסף וקביעת פגישה

לפרטים נוספים אודות נגעי קונדילומה ולקביעת פגישת אבחון וייעוץ, הנכם מוזמנים לפנות אל המרכז להסרת קונדילומה בטלפון 03-6956867.

קבעו תור מהיר