כמה עולה הסרת קונדילומה בלייזר

הסרת קונדילומה

הטיפול בקונדילומה הוא טיפול שמבוסס על היגיון מאוד פשוט: יבלות מופיעות על גבי או באזור אברי המין ובאזורים נוספים על הגוף. על מנת לטפל בבעיה, פשוט מסירים אותה. ואכן, כל הטיפולים בקונדילומה מבוססים על תהליך של הסרת קונדילומה בשיטות שונות, אך הטכניקה היעילה והמדויקות ביותר להסרה של קונדילומה היא טיפול לייזר בקונדילומה. מהלך טיפול הסרת גידולי קונדילומה בלייזר 2CO, נעשה בהכוונה של קולפוסקופ ואחרי צביעה מיוחדת. לייזר קונדילומה שנעשה בו שימוש הוא לייזר רך.

טיפול בקונדילומה בלייזר נמצא כטיפול היעיל והאסתטי ביותר, הוא מבוצע במהירות ולרוב ביקור אחד מספיק להסרה מלאה והוא עולה ביתרונותיו על הטיפול בחנקן ובתכשירים השונים שזמינים לשימוש.

 

מהי קונדילומה?

הקונדילומה היא מחלת מין שמתבטאת בהופעת יבלות על אברי המין. היא נחשבת למדבקת להפליא ומהווה נכון להיום את מחלת המין השכיחה ביותר. עד היום זוהו למעלה ממאה זנים שונים של הווירוס ובכל הדבקה בדרך כלל מעורבים מספר זנים ולא זן בודד אחד בלבד.

זני וירוס הפפילומה האנושי נחלקים לקטגוריות של גורמי סיכון לממאירות ועלולים לגרום לסרטן. זה אמנם יקרה רק בחלק מהמקרים, אבל בגלל הסיכון הקיים המניעה והטיפול חיוניים. חלק גדול מזני הנגיף מוגדרים כבעלי סיכון נמוך לממאירות ולכן הם לא מהווים בעיה כשלעצמם, אבל חלק לא מבוטל של זני וירוס הפפילומה האנושי מסווגים כבעלי סיכון בינוני וגבוה ליצירת ממאירות ומכאן הסיכון המשמעותי.

כתוצאה מהידבקות בווירוס הפפילומה האנושי על פני העור והריריות יכולה להופיע יבלת אחת בודדת או יבלות רבות המפוזרות באזור איבר המין ו/או פי הטבעת וכן בצורה של מקבצי יבלות. היבלות יכולות להיות במופעים שונים, בצורת חרוט או בצורת כרובית וכן גם בצורות נוספות. הן יכולות להיות בולטות או שטוחות, והן יכולות להיות בגוון צבע כהה יותר או שהן יכולות להיות בהירות יותר עד לבנות. יבלות יכולות להופיע גם בחלל הפה והלוע, וכן גם באזורים נוספים של הגוף.

וירוס הפפילומה האנושי מדבק לא רק במגע מיני עם ריריות ונוזלי הגוף, אלא הוא עובר במגע עם עור שלם וככל הנראה, וירוס הפפילומה עובר גם דרך משטחים. קונדום אינו מגן מפני הדבקה, זאת אומרת שנשים שמגיעות אל הגניקולוג עשויות להידבק בפפילומה ממכשיר הבדיקה, וזאת למרות שהוא מוגן בקונדום. באותה מידה גם גברים שעושים שימוש באסלות של שירותים ציבוריים עלולים להידבק בנגיף במהלך ישיבה על האסלה ובעקבות מגע בין החלק הקדמי של האסלה, עם האשכים.

המחלה פוגעת בגברים ובנשים, אבל על רקע שגרת המעקב הרפואי שמתקיים באופן שונה בקרב גברים ובקרב נשים, גברים סובלים מתת אבחון ולכן גם מיותר מופעים של יבלות.

הדרך המדויקת ביותר לאבחון קונדילומות היא באמצעות קולפוסקופ, שהוא סוג של מיקרוסקופ, ולאחר צביעה מיוחדת שמאפשרת לאתר את היבלות ולהבחין בהן. אישור סופי לאבחנה ניתן באמצעות הביופסיה שגם עוזרת לשלול מצב טרום-סרטני או סרטני. ביופסיה נלקחת בין אם נעשתה קונדילומה טיפול לייזר ובין אם הסרת הקונדילומות נעשתה בכל שיטת טיפול אחרת.

טיפול בלייזר קונדילומה

הפתרון – קונדילומה טיפול בלייזר

לאחר שהיבלות אובחנו כקונדילומה, כלומר יבלות כתוצאה מנוכחות של וירוס הפפילומה האנושי, עוברים לשלב טיפול בלייזר קונדילומה להסרת היבלות. הסרת קונדילומה באופן היעיל ביותר מבוצעת בלייזר בהכוונת קולפוסקופ ואחרי צביעה מתאימה. להסרה בלייזר יש מספר יתרונות: לא נותרת צלקת במקום הטיפול, או שנותרת צלקת זעירה; הטיפול בלייזר מעודד את מערכת החיסון לסלק את נגיפי הפפילומה.

שיטות טיפול נוספות להתמודדות עם היבלות נותנות מענה הרבה פחות אפקטיבי והן כוללות משחות, תרחיפים ושימוש באמצעים נוספים.

כמה עולה לייזר בפות להסרת קונדילומות?

כאשר אתם בוחרים באופציה של הסרת קונדילומה בלייזר, מחיר הטיפול הכולל ייקבע בהתאם למספר היבלות, הפיזור שלהן והמיקום שלהן. ככל שתהיינה יותר יבלות, כך צפוי הטיפול להיות ארוך ומורכב יותר ועל כן גם יקר יותר. הסרת קונדילומה בלייזר מחייבת ציוד יקר ומדויק הכולל קולפוסקופ משוכלל ומכשירי לייזר חדשניים. טכניקה זאת היא מדויקת ויעילה שמקצרת את משך הטיפול ומביאה לתוצאות הטובות ביותר במינימום צלקות.

הסרת קונדילומה בלייזר מחיר נע על טווח של מאות עד כמה אלפי שקלים להסרת כל היבלות שישנן. חשוב לזכור שהסרת היבלות לא תבטיח הישנות שלהן. זאת אומרת שאם הוירוס קיים בגוף הן עשויות לשוב ולחזור.

באנשים עם מערכת חיסון בריאה ותקינה, הפעילות החיסונית תפגע לאורך הזמן בקיימות הווירוס והישנות הקונדילומות תפחת עם הזמן, ועד שתעלם כליל במקרים מסוימים. השימוש בלייזר להסרת הקונדילומות מסייע למערכת החיסון ומאיץ בה בהתמודדותה עם הנגיף.

אם אתם פשוט רוצים להיפטר מהיבלות האלה ורוצים להבטיח הסרה מוחלטת ויעילה שלהן מאברי המין שלכם, המרכז להסרת קונדילומה בהנהלת ד"ר שרגא וקסלר מציע לכם הסרת קונדילומה בלייזר, לפרטים נוספים וקבלת תשובות על כל השאלות שמטרידות אתכם בנושא, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6956867.

קבעו תור מהיר