פורום קונדילומה

פורום קונדילומה בהנהלת ד"ר שרגא וקסלר

קונדילומה היא מחלת המין הנפוצה ביותר בתבל כיום, ופוגעת בשני המינים אם כי יותר בגברים. מטבע הדברים, הסובלים מהמחלה המתבטאת ביבלות באזורים שונים בגוף, מעוניינים לקבל מזור וריפוי וכן מענה לשאלות בנושאים שונים. בדיוק למען מטרה זו קיים פורום קונדילומה הפועל באתר האינטרנט של המרכז להסרת קונדילומה, אותו מנהל ד"ר שרגא וקסלר.

מה ניתן לשאול בפורום

פורום קונדילומה נועד לתת מענה מקצועי למגוון רחב של שאלות הקשורות למחלה. כך למשל, ניתן לשאול על סוגי נגיפי הפפילומה הקשורים למחלה ועל מידת הסיכון שלהם, על דרכי ההדבקה השונות (אנאלי, אוראלי, גניטלי ומגע עם חפצים), וכן על אוכלוסיות המצויות ביתר סיכון. עוד ניתן לשאול בפורום על האיברים הנפגעים במיוחד מנגיף הפפילומה והמועדים ליבלות קונדילומה, על שכיחותה של המחלה, על החלמה עצמית ממנה ועל תפקידה של מערכת החיסון. כמו כן, ניתן לשאול על הסיכון הממאיר של קונדילומה ופפילומה בכלל, על גידולים טרום סרטניים, על האבחון של קונדילומה וכיצד הוא מבוצע, ועל דרכי הטיפול המוצעות כיום.

מלבד זאת, במסגרת פורום קונדילומה ניתן לשאול על קונדילומה חוזרת, על ההבדלים בין גברים לנשים, ועל גורמי סיכון כמו עישון, ריבוי בני זוג מיניים וכדומה, ועל התקופה שבין ההידבקות בפפילומה ובין פיתוח הנגעים. עוד אפשר לשאול על התסמינים השונים של קונדילומה (כאבים מקומיים, בליטות, דימומים וכדומה), על תוצאות פאפ, על האבחון הגופני, על ביופסיות וקולפוסקופיה, מיאטסקופיה, אנוסקופיה ועוד.

 

פורום בהנהלת ד"ר שרגא וקסלר

כאמור, פורום קונדילומה מנוהל על ידי ד"ר שרגא וקסלר, המתמחה כבר יותר מארבע עשורים בתחום טיפולי לייזר לקונדילומה, מחלות נרתיק ופות, מחלות של צוואר הרחם, וקולפוסקופיה. לאורך השנים הרצה ד"ר וקסלר בתחומים אלו באוניברסיטת תל אביב ובמוסדות נוספים. כמוכן, משמש כיועץ בינלאומי לרופאים בתחומי קונדילומה וריפוי בלייזר, מדגים ומדריך במרכזים רפואיים ברחבי העולם את השימוש בלייזר.

 

למידע נוסף ומענה לשאלות

דרך אתר האינטרנט של המרכז להסרת קונדילומה תוכלו להיכנס אל פורום קונדילומה, להעלות את השאלות המעסיקות אתכם, לקבל מענה מקצועי מד"ר וקסלר, וללמוד מתשובות שניתנו לשואלים אחרים. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת אבחון וייעוץ במרכז, התקשרו אלינו בטלפון 03-6956867.

 

 

קבעו תור מהיר