קונדילומה אצל נשים תסמינים

טיפול בקונדילומה לנשים

קונדילומה היא מחלת מין נפוצה ומדבקת שבאה לידי ביטוי בהופעת יבלות באברי המין. היבלות נראות כמו גידולי עור גרגריים ויכולות לצמוח גם במקבצים המקבלים צורה של מעין כרובית. קונדילומה אצל נשים יכולה להופיע בצורת יבלות המתפתחות בתוך הנרתיק, סביב הנרתיק, בצוואר הרחם, במפשעות ובאזור פי הטבעת. היבלות אינן גורמות לכאב, אך עלולות לגרום לגרד וגירוי וכן עלולות לדמם בזמן קיום יחסי מין. קונדילומות אצל נשים, כמו גם אצל גברים, נגרמות כתוצאה מהדבקות בווירוס הפפילומה האנושי (HPV). על אף שמדובר במחלת מין קלה למדי, הקונדילומה היא מחלה מדבקת מאוד ולכן מומלץ להימנע מקיום יחסי מין עד לקבלת טיפול וסילוק כל נגיפי הפפילומה.

איך תדעי שנדבקת בקונדילומה?

ההדבקות בקונדילומה מתרחשת דרך העור בזמן מגע מיני, או מגע עם חפצים מזוהמים והתפרצותה בצורת הופעת יבלות באזור הנרתיק או פי הטבעת, מתרחשת 2-3 חודשים לאחר קיום יחסי המין המדבקים. במקרה של קונדילומה אצל נשים תסמינים ראשונים יכללו הופעה של גושים קטנים בעלי מרקם גרגרי בכל אזור בתוך הנרתיק או סביבו ו/או באזור פי הטבעת. עם הזמן, הולכים הגושים הקטנים וגדלים לכדי יבלות שבעיקרן גורמות לחוסר נוחות, מבוכה ואולי מעט גרד. קונדילומה אצל נשים תגרום להופעת יבלות בכל אחד מהאזורים הבאים: סביב הפות, בתוך הנרתיק, בצוואר הרחם, באזור החיבור בין הנרתיק ופי הטבעת, סביב פי הטבעת ובפתח השופכה.

 

כיצד מטפלים?

טיפול בקונדילומה לנשים מבוסס על טיפול מקומי באמצעות לייזר ובהכוונת קולפוסקופ. עלייך לצפות לתהליך טיפולי שיימשך מספר שבועות עד להסרת היבלות, ובמהלך תקופה זו חשוב להימנע מקיום יחסי מין.

המרכז להסרת קונדילומה בהנהלת ד"ר שרגא וקסלר מתמחה במתן כל סוגי הטיפולים להסרת יבלות באברי מין וטיפול בקונדילומה. בכל מקרה של התפרצות קונדילומה נשים תמצאנה אצלנו צוות מקצועי ומיומן עם היכולות המתקדמות ביותר בעולם הטיפול בקונדילומה להבטחת תוצאות טיפול מיטביות בזמן קצר. לפרטים נוספים צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6956867 ונשמח לענות לכל השאלות המטרידות אותך בנושא קונדילומה אצל נשים.

קבעו תור מהיר